Vandaler i fotostudion

Nu fick jag ingen bild på hur pappret i studion såg ut när jag och Johanna kom ner dit idag. Alltså!? Jag blir så trött på folk som går ner dit och förstör. Vår lärare har satt upp en massa skyltar om att vi inte får gå på pappret med skorna på. Jag och Frida var noga med det i början när pappret var nytt. Men vad är det egentligen för mening när folk inte bryr sig? Visst fan var det fullt av skoavtryck några dagar efter. Sen någon gång så hade någon snorunge kladdat med fär och gjort ett handavtryck på pappret. SUCK! I måndags var jag och Clara i studion. Då såg det ut som det brukade. Sen idag när jag och Johanna gick ner så var det fullt av röda prickar som någon hade stänkt på det vita pappret. Så vi fick helt enkelt byta papper för det gick inte att använda mer. Så nu säger jag: Snorungar, tag er i akt! Funderar på att sätta upp en övervakningskamera så att man kan få reda på vilka nötter det är som förstör hela tiden! Jag blir så trött!


Kommentarer
Postat av: frida

fyfan vi borde skjuta alla ettor och tvåor. men bilderna som är tagna idag, är dom tagna på nytt papper? snyggt!

2010-03-03 @ 22:19:33
URL: http://uniform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0