Jag är faktiskt lika glad som jag ser ut



Det finns många anledningar till varför jag tror att det här kommer bli den bästa våren på väldigt länge. Anledning nummer ett är väll inte så svår att gissa? Det är ju såklart att vi får en liten bebis i familjen nu i helgen! Jag är superspänd och det känns väldigt overkligt!
Jag vet inte vilken ordning resten av anledningarna ligger i men det spelar ingen roll. Men alla fotoidéer som jag har gör mig superpepp! Sen har vi allt det roliga som händer i samband med studenten. Balen och allt! Själva studenten får man inte glömma! LONDON med klassen! Hjärtaaa!♥
Sen finns det mycket mer som kommer att hända, mycket kalas med mera.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Wiie! Bra juh!!!!

2010-03-03 @ 21:09:00
URL: http://eliassonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0