Top Model

Kollar på den säsong 13 av Top Model. Alltså Tyra Banks är grym! Det har jag sagt förut, jag vet. I den här säsongen låter hon bara tjejer som är under 5,7 vara med. Alltså bara tjejer som är kortare än 170 centimeter tror jag. Vet inte hur man mäter det där med fot & tum. Det är inte alla som tillåter så korta modeller. Men det vinner ett kontrakt med Wilhelmina som tar emot tjejer av alla former och storlekar. Det är bra att alla ska få chansen att göra det de vill! Tyra tar ofta med "+size-models" också!

Favoritphotoshoot från säsong 13:




Foto: Tyra Banks.

Åh vad jag önskar att jag hade tagit de här bilderna!
Sommar nu tack!


Kommentarer
Postat av: Bella

Kolla in min "nya" blogg!

2010-03-19 @ 21:28:08
URL: http://bella.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0