The Sims

Någon mer än jag som är grymt besviken på The Sims 3? Okej, jag har bara provat det en gång men jag gav upp efter tio minuter! Jag tycker att det är mycket sämre kvalité. De funktioner som finns är ju jättebra. Alltså att det är mer fritt och man kan bygga nästan hur man vill. Men utseendet på det hela är ju jättedåligt! Människorna är jättefula och har fula kläder! Sen suger det att de har slutat tillverka nya sims 2 spel bara för att sims 3 finns nu. Jag tycker fortfarande mycket bättre om the sims 2!
Jag såg verkligen fram emot sims 3 men blev grymt besviken! Men jag kanske ska prova och ge det en chans! Men jag hatar när mina människor är fula! Jag laddar alltid ner nya kläder och frisyrer så mina är alltid snygga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0