Sommar skulle inte var helt fel

Jag har kommit fram till att jag älskar filmer med Keria Knightley. Kanske inte just själva filmen, men inspelningsplatserna. Nu tänker jag främst på filmerna Pride & Prejudice, The Duchess, Atonement & The Edge of Love. England är fasen inte så dumt ställe alltså. Tror att jag skippar London när vi åker dit och åker ut på landsbyggden och fotar istället! Fälten, kullarna och havet! Just nu är dömmen att fota på ett vallmofält! Det finns ju i Sverige också men England är häftigare! Ett rapsvält ska väll inte vara så svårt att hitta här i närheten i alla fall! Men röda vallmo är mycker vackrare! Snälla snö försvinn nu och kära Gud ge oss grönska!


bilder från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0