Körkort vid 16? - NEJ!

Såg precis gruppen "Vi som tycker att man ska få ta körkort när man är 16" på Facebook. Det var nog det dummaste jag har hört! Vet att det är så i USA. Men personligen så tycker jag att det är alldeles för tidigt! Jag tycker liksom att det är för tidigt att ta moppekort när man är 15. Okej förlåt alla grabbar nu för det kommer verka som om jag drar alla över en kant. MEN jag tycker att moppegränsen borde vara 18 för killar och 16 för tjejer. Och det tycker jag helt enkelt för att jag ser att många killar kör som IDIOTER! Blev liksom omkörd av en moppe på 30 vägen vid åhléns. Jag körde i 30. Och de var 2 på moppen, 1 hade hjälm. Det är bevisat att vissa killar är färdigutvecklade vid ungefär 25. Det är då dom får det som kallas omdömet. Vissa killar borde inte få ta körkort förns som är 20 egentligen. Men det går ju inte att avgöra vilka som inte kommer sköta sig i trafiken. Men det fjantigaste som finns är när dom ska gasa på som fan på en raksträcka. Hade en bekant som dött just för att hennes kille precis hade fått körkort och skulle visa sig häftig. Men det är fan inte häftigt.

Visst det finns tjejer som är idioter när dom kör bil och moppe också.
Skriver detta för att jag är så jävla trött på alla snorungar i trafiken!


Kommentarer
Postat av: sofie

kan du snälla inte berätta hur de är med john och matilda?? hur är de med bebisen??

2010-03-10 @ 16:39:54
Postat av: Anonym

Kolla in:

http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

2010-03-10 @ 17:13:42
Postat av: Caroline

Nej man är absolut inte mogen för körkort vid 16 år, speciellt inte i Sverige. Tycker många 16-åringar i USA är mognare än i Sverige, men det borde vara 18 där också tycker man ändå.

2010-03-10 @ 17:42:06
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Kjartankatinka

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2012-06-25 @ 06:22:12
URL: http://kjartankatinka.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0