Besöksrekord

Shit vad min blogg blev poppis helt plötsligt!Besöksrekord! Över hundra!
Jag brukar inte ha så värst många läsare. Hmm, kan det ha med en liten bebis
att göra kanske? Alla är så nyfikna. Matilda har ju inte skrivit något på sin blogg
än. Men jag har inte så mycket nytt att berätta heller. Inget svar på vad det blir
för namn än. Men det sista jaghörde var att det lutar åt Johns favvonamn!

Och det är en massa sidvisningar också!


Jag kan i alla fall meddela (citerar Matilda):
"Själva förlossningen gick kanon, men jag fick litet problem
med ett brustet blodkärl efteråt och var tvungen att sövas
och operaras. Så grabbarna fick klara sig utan mig ett tag.
Nu mår alla bra!"

Hon får berätta lite mer grundligt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0