3 Oktober 10:34

Hos pappa. Inatt tog det lika lång tid att somna som vanligt när jag är här. Det är sängens fel. Sover bäst i min egen säng. Sen beror det på att sängen står fel också. Jag vill ha väggen på min vänstra sida men här är den på högra. Då har jag också svårare att somna för att det blir fel. Det måste vara rätt!
Gick upp för en liten stund sen och nu funderar jag på att ära frukost. Vet inte vad jag är sugen på dock. Men jag är hungrig. Får se vad det finns för något.

Idag klockan tre är det bowling som gäller med pappa & co. Alice ska nog inte vara med för att hon är sjuk. Matilda ska vara på aguility hela dagen så hon kan inte heller. Men det blir nog kul ändå! Bowling är kul! Kommer inte ihåg när jag spelade det sist. Kan bara komma på att vi gjorde det med klassen, men jag har för mig om att jag har gjort det någon gång efter det. Aja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0