Det blir tomt på rum 3204.

Jag är lite småledsen sådär. Båda mina rumskompisar, Linnea & Frida ska flytta.
Dom som är så bra! De flyttar på tisdag. Synd att vi inte fick mer tid att lära känna
varandra! Det kommer att bli tomt! Undrar om det kommer komma några nya på
en gång eller om jag kommer bo själv ett tag. Fast det kommer vara lite tomt på
Ankan helt och hållet nästa vecka, i och med det att nästan alla åker hem till jul.
Jag åker hem den 23 och kommer tillbaka den 27. Den kommer vara lite tomt när
jag kommer tillbaka också. Aja, hur som helst så är det supertråkigt att Linnea &
Frida ska åka hem. Men jag är glad för deras skull. Linnea ska till Thailand & Frida
har fått jobb på Åhléns i staden där hon bor.
Puss på er tjejer! Det var kul att träffas!


Kommentarer
Postat av: Frida och Linnea

puss på dig också söta Lina!

2010-12-17 @ 15:04:24
URL: http://fridalytter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0