14 Oktober 12.42

Nu har det inte blivit så mycket skrivet på ett par dagar. Det beror först
och främst på att det är så jäkla kallt i vårt hus så jag håller mig på mitt
rum. För där står elementen på femman och det är jätteskönt. Jag har
inget internet på min dator så det blir inget skrivet. Jag sitter där och spelar
the sims. Funderar allvarligt på att stänga in mig i mitt rum och inte komma
ut förns i maj då det blir varmt. Haha, fast det går ju dock att elda i vårat hus.
Men jag trivs bra i mitt rum. Aja, jag är helt inne i sims just nu så det är också
en anledning till att jag inte har tagit mig tid att skriva. Men jag lär väll snart tröttna.
Skriver kanske mer ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0