6-7-8 Februari

Jaa, helgen var väll sådär. Gick inte till skolan i fredags. Skulle redovisa svenskan med det är ju inte en enda som är klar än så. Jag tänker heller inte stå och prata inför hela klassen. Inget jag gillar precis.
Det minst roliga var att det tog slut med pojken. Inte alls kul. Men känns det inte bra så går det ju inte att fortsätta, för då blir det bara fel och man måste tänka på sig själv när det gäller sånt. Men så ere. Och som sagt; Det du inte dör av gör dig starkare.
På kvällen fick det bli att titta på Let's Dance såklart. Lätt att Morgan Alling och Helena ska vinna! För han är ju kung alltså! Men jag gillar Niclas och Janette också. Mycket bra! Vill också kunna dansa!
Körde bil gjorde jag också. Och det börjar gå riktigt bra nu faktiskt! :D Wie!

I lördags var jag, Matilda, Alice och John på dop i Törnsfalls kyrka. Och den som döptes var vår kusin Annas och Andreas barn. Namnet som gavs till henne var Kerstin Karin Ingrid Fredriksson. Det bästa var att Nisse fick bli gudfar. Han var min andra kusin Malins pojkvän. Men Malin finns ju inte mer så då blev han liksom ett med famijen på ett annat sätt. Sen så blev det lite mat och fika i församlingshemmet som ligger brevid. Trevligt, trevligt! Men jag hatar min kamera som bara jävlas med mig hela tiden! Blä! Dags för en ny nu alltså!
Melodifestivalen såg vi på kvällen. Lika kasst som vanligt. Blä på det också! Fy vad jag klagar på allt!

Igår hände ingenting. Satt i sängen och glodde på film hela dagen typ. Tråkigt.
På grund av min hosta så har jag väldigt ont i kroppen hela tiden. Det gör till och med ont när jag andas. Vet inte riktigt vad problemet är. Aj aj aj! :(

I skolan idag så var det inte så värst roligt. Körsången var inställd så jag fick sitta själv och glo i två timmar. Kul verkligen! Sen helt plötslig så blir man anklagad för att vara falsk och ha snackat skit (?) Jo men visst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0